Visi, kurie susikuria internetinę svetainę ir į ją rašo tekstus, kuria antraštes, nuorodas,  nesusimasto kaip atlikti tai taisyklingai, kad  tekstai atneštų kuo daugiau naudos ir vartotojų Jūsų svetainei. EPuslapis.lt komanda padės išsirinkti tik Jums būdingas raktines frazes ir ištirs konkurentų rinką raktinių frazių segmente.  Taigi, panagrinėkime kas yra raktinių žodžių analizė ir kokią naudą ji atneša:

Kiekvienas internetinės svetainės puslapis paieškos rezultatuose yra reitinguojamas pagal tam tikrą raktinę frazę (angl. keyword). Kaip pasirinkti jas teisingai? Priminsiu jog Lietuvos rinkai svarbu tik Google rezultatai tagi mes šnekėsime tik apie Google paieškos sistemą.

Pirmiausia reikia išsirinkti raktines frazes ar žodžius pagal ką gali būti ar bus randama Jūsų ar Jūsų konkurentų svetainė. Tai galima atlikti Google Keyword Planner tool pagalba. Suveskite visas frazes kurios,galvojate, kad   Jums yra naudingos. Google Keyword tool įrankis pateiks ne tik Jūsų suvestas, bet ir panašias paieškų frazes. Kreipkite dėmesį tik į aukščiausiai reitinguojamas frazes ar žodžius, nes jei Jūs pakilsite aukštai pagal nepopuliarią frazę, tai  gausite mažai vartotojų, o jei pagal populiariausią, tada gausite žymiai daugiau vartotojų. Reikėtų visada įvertinti raktinių žodžių ar frazių konkurenciją – kuo didesnė konkurencija, tuo sunkiau pakilti aukščiau rezultatuose.

Išsirinkus raktines frazes, reikėtų optimizuoti svetainės puslapius pagal atitinkamą raktinę frazę – pakeisti tekstus, nuorodas, title ar meta įrašus, bet nepersistenkite, jei raktinių frazių bus perdaug tame puslapyje Google vertins tai neigiamai, pvz. yra daug nuomonių, bet, maždaug, pagrindiniame tekste raktinės frazės tankumas (angl. keyword density) turi būti 2%.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.